Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

Skrypty - do dyskusji

Forum Wątki Posty Ostatni post
1

SEWERS [ZAMKNIĘTY]

Mamy wszystko :) Jeszcze raz DZIĘKI!!!! ------------- I jeszcze jedna kategoria, jeśli jeszcze macie siły i chęci :) Rzecz dotyczy eksploracji kanałów. Potrzebujemy tu około 50 skryptów. W grze możemy wchodzić do kanałów za dnia, by spróbować przedostać się nimi gdzieś dalej do miasta bez ryzyka ostrzału snajperów. Błądzimy w kanałach, losując karty zdarzeń [np znalezienie wyjścia, ciasne przejścia z ryzykiem zranienia i zakażenia, niebezpieczne ciemności, odurzający smród, szczury, szczątki jakichś urządzeń, niepokojące szmery, męczące przejścia, czyjaś obecność w ciemności, ciasne tunele, gdzie trzeba porzucić część niesionego sprzętu, trujące opary, kraty blokujące przejście, gnijące zwłoki, a czasem wydarzenie rzadkie - czyli właśnie SKRYPT]. Wszystkie skrypty muszą dotyczyć scen, znalezisk, sytuacji, problemów, przeszkód, spotkań i przygód w kanałach, pod ziemią, podczas wędrówki. I jak zawsze muszą zakładać, że idzie ktokolwiek - kobieta, mężczyzna, 1 postać, grupa, ledwo żywa nauczycielka albo żołnierz w dobrej kondycji, z bronią lub bez itd, muszą pasować do każdej sytuacji.
47 47 szymon, rzeka 2017-04-06 20:13:29 przez Szymon Stoczek

Skrypty - kategorie zamknięte

Forum Wątki Posty Ostatni post
1

FINDINGS FOR LOCATIONS [JEST KOMPLET! WYSTARCZY]

W tej chwili sortujemy wszystkie dotychczasowe Findings [włącznie z najnowszymi - do Globusa] pod konkretne lokacje, zostało kilka pustych miejsc w konkretnych: DECREPIT SQUAT 1, WAREHOUSE 1. Będziemy je tutaj na bieżąco skreślać warz z nowymi skryptami. Oczywiście, jeśli w tym samym momencie kilku autorów wybierze akurat tę samą lokację, nic się nie zmarnuje - albo przesuniemy któreś w inne miejsca, albo przeniesiemy do Exploration, albo wykorzystamy w DRUGIEJ KSIĘDZE [pisać ją będziemy za kilka miesięcy - na potrzeby aplikacji, z zupełnie nowymi skryptami]. ------------------------------------------------- Jako że większość dotąd była bardzo uniwersalna i pasuje do dowolnej z lokacji, BARDZO przydałoby się w pozostałych postawić na coś charakterystycznego dla konkretnej lokacji, coś BARDZO hotelowego, BARDZO pasującego do placu budowy, do kościoła, do starej szkoły etc. DLA PRZYPOMNIENIA: Findings to rzadkie, nietypowe znaleziska. Skrypt odpala się w momencie, gdy przeszukujemy korytarz/pokój [a w przypadkach kilku otwartych lokacji - na zewnątrz] i właśnie coś znaleźliśmy. Normalnie ciągnie się kartę. SKRYPT to coś rzadkiego.
30 36 szymon, warehouse, rower [ZAMK… 2017-01-27 01:19:45 przez Szymon Stoczek
2
13 17 Wasia 9, duchy [ZAMKNIĘTY I ZA… 2017-01-17 11:38:52 przez K_Was
3

RESIDENTS [OK, RESIDENTS WYSTARCZY!]

Jako że część starych residents przeniesiemy do księgi cyfrowej, zmieści się tu jeszcze około 5 skryptów licząc od zamkniętych i zabranych. ------------------------------------------ Tutaj jedna prośba odnośnie spotkań - kierujmy się zasadą: "co jest TYPOWE dla stylu, atmosfery i przesłania TWOM", a unikajmy tego, co jest wyjątkiem, jest NIETYPOWE. Czyli wszystkie spotkania powinny podkreślać to, o czym jest gra, a nie wprowadzać od tego wyjątki i temu zaprzeczać. Najważniejszymi odniesieniami są tu oryginał gry oraz research, jak rzeczywiście wyglądało życie tych ludzi w kraju, gdzie wymordowano ich rodziny i gdzie nie było co jeść, umierało się z zimna etc. Unikajmy wszelkiego humoru, poczucia "adventure", zabawnej lekkości - klimat jest jednoznacznie PRAWDZIWY [to jest oparte na faktach, ci ludzie naprawdę tam umierali, teraz umierają w innych krajach] i ciężki. Pokazujmy również, że najgorszym wrogiem WSZYSTKICH jest sama wojna - szaleństwo żołnierzy [rozkazy vs dezercja, zatracenie w alkoholu, rozpacz po własnych stratach i chęć niekończącej się zemsty], przerwane na zawsze życie cywili etc. Im bliższe będzie to historiom prawdziwym, tym lepiej. ---------------------------------------------------- Brakuje nam jeszcze około 21 nagłych spotkań z Residents [licząc od ZAMKNIĘTYCH] ----------------------------------- Residents dla przypomnienia to skrypty odpalające się, gdy właśnie narobiliśmy o odrobinę hałasu za dużo i przez to nagle odpala się SKRYPT [ktoś nas usłyszał, przybiegł, wyskoczył zza węgła, zaatakował, poruszył się w ciemności i rzucił do ucieczki, usłyszeliśmy głos z ciemności itd". Spotkania dzieją się nagle.
42 49 szymon, bogacz [ZAMKNIĘTY I ZA… 2017-02-01 02:51:24 przez Szymon Stoczek
4

EVENTS [ZAMKNIĘTY]

Uwaga, potrzebujemy jeszcze 3 skrypty do Events [licząc od zamkniętych i zabranych]. Jeśli może w czymś pomóc przykład zredagowanych pod kątem stylu TWOM, gameplayu i logiki gry Events, tutaj jest plik do wglądu (w wersji pół polskiej, pół angielskiej we fragmentach zawierających gameterms dla tłumaczy): https://www.sendspace.com/file/h2x7td
40 43 szymon, lęk [ZAMKNIĘTY I ZABRA… 2017-02-19 21:35:19 przez Szymon Stoczek
5

EXPLORATION FOR LOCATIONS

MAMY WSZYSTKO! Po przesortowaniu całości materiałów w tej kategorii mamy jeszcze braki w następujących (będę na bieżąco aktualizował spis): --- ---------------------------------------------------- Tu skrypty pasujące zawsze do jednej KONKRETNEJ z 18 lokacji. Dopiszcie proszę przy danym skrypcie [dotyczy tylko tych nowych], do KTÓREJ konkretnie. Exploration dla przypomnienia, to takie skrypty, które odpalają się na zasadzie: "idziemy po wnętrzach budynku, otwieramy drzwi i SKRYPT" albo "idziemy po wnętrzach budynku, wchodzimy do nowego korytarza/sali i SKRYPT" Jeśli mogą w czymś pomóc oryginalne rendery tych lokacji z gry, są tutaj: https://we.tl/BrhLQEUiNf
48 51 Wasia 17, łupy [ZAMKNIĘTY I ZA… 2017-02-09 22:27:47 przez K_Was
6

EXPLORATION UNIWERSALNE [WYSTARCZY]

Mamy komplet! ----------------------------------------------------- Jeszcze dla przypomnienia - te skrypty muszą pasować jednocześnie do KAŻDEJ z lokacji. Muszą również zakładać, że bohaterowie akurat przeczesują WNĘTRZA budynków [jeśli coś dzieje się np na zewnątrz - muszą to jakoś zauważyć i dopiero wyjść]. Ponadto we wszystkich skryptach zakładamy, że bohaterów jest od 1 do 3 [kobiety lub/i mężczyźni] - i skrypt musi pasować ZAWSZE do KAŻDEJ z konfiguracji.
73 76 szymon, awantura [ZAMKNIĘTY I … 2017-01-31 01:19:28 przez Szymon Stoczek
7
14 16 Wasia 7, Aleja Snajperów [ZAMK… 2017-01-11 14:31:42 przez K_Was
8

FARMERS [ZAMKNIĘTY]

MAMY KOMPLET, DZIĘKI!!! ------------------------- Dodajemy nową [już chyba ostatnią] kategorię skryptów, przy czym jest to kategoria mieszana. Łącznie potrzebujemy tu 25 skryptów, a dokładnie: 5 Events, 5Night Raid, 10 Residents i 5 Visitors - zgodnie z poprzednimi wytycznymi do tych kategorii. Wszystkie jednak powinny dotyczyć przybyłych do obleganego miasta wieśniaków z okolicznych terenów - uciekali przed pogromem i schronili się z całym dobytkiem w mieście. Przed wojną to były niemal 2 odrębne światy, podziały i wzajemna niechęć były bardzo wyraźne - miasto i rolnicy, widoczne są podziały nawet teraz, inny światopogląd, trochę inny język etc. Rolnicy musieli porzucić swoje domy, które pewnie już spłonęły, byli świadkami masowych mordów i czystek, wysiedleń itp. Są równie wynędzniali co resztki mieszkańców miasta. Mają pewną przydatną wiedzę - uprawy, hodowla itd. Mieszkają na obrzeżach miasta, w niebezpiecznych, ale opuszczonych strefach.
25 25 szymon, [events], wieści od ku… 2017-03-13 01:03:36 przez Szymon Stoczek
9

HEART OF THE CITY [ZAMKNIĘTY]

Potrzebujemy jeszcze około 10 skryptów licząc od zamkniętych. -----------------------------------Zawsze na koniec naszej wyprawy możemy TAK NA MOMENT odwiedzić okolicę pomnika, centrum miasta, gdzie spotyka się wielu ludzi, handlują, wymieniają plotki, pomagają sobie itd - i tu zdarzają się przeróżne scenki, toczymy rozmowy, są tu święta, pogrzeby, łapanki, podział darów z zagranicy, ogłoszenia, tablice z zaginionymi, jest działająca kafejka, pilnują tego żołnierze, czasem jest atak artyleryjski, domy wokół są zamieszkane, nie ma pustostanów, to coś jak wewnętrzna miniaturowa strefa bezpieczeństwa, oczywiście również pogrążona w nędzy, głodzie, strachu i odwiedzana przez codzienną śmierć. Skrypty to właśnie takie scenki, w których bierzemy udział - na otwartym placu, wśród ludzi, zabierające niewiele czasu z naszej nocnej wyprawy, bo są odhaczane niejako "po drodze" ------------------ OPIS: Heart of the city is very special addition to the game bringing an 84mm miniature as well as additional 50 stories and 5 cards. This huge, destroyed monument will symbolize “heart” of the destroyed city, where people tend to gather and where you never know what to expect. Mechanically, this will be a whole new location that you will be able to visit. After scavenging we will decide ourselves if we want to visit the center of the city additionally or if it's too risky, BUT you will never know what to expect there. It will not be just one-time additional exploration – in this area some of the most intense things will be happening. It can be either positive or negative, you will never know until you will decide to go there. The system will of course possess an inner balancing mechanic so there is no chance for a "festival of randomness" and drawing 4 of the worst cards or the other way around. Heart of the city will also consist of special stories for that region and we will make sure they will be very, very memorable. Just by looking at characters themselves, you can easily spot, that each of them has a token of their life before war. We also wanted to make them look like normal people, not some heroes. Heart of the city is our final effort to bringing immersion into the game. This monument is meant to symbolize something, that the city was once proud of. Something beautiful and representing values of the local community. We want to show how much war can destroy those values and twist everything in its horrible way. As the title goes – this monument is the heart of the city. And this heart in shredded into pieces.
38 38 Wasia 16, nowe życie [ZAMKNIĘT… 2017-02-22 14:21:13 przez K_Was
10

...[co więcej]

Gdy już zamkniemy te kategorie skryptów, które widniały dotąd, byłoby świetnie móc współpracować z Wami dalej, w końcówce pracy nad skryptami, czyli przy kategoriach zostawionych na koniec: SERCE MIASTA, KANAŁY, FARMERZY.
0 0 Nigdy

This War Of Mine - TBG

Forum Wątki Posty Ostatni post
1
4 12 Katarzyna Waś - Druga lista 2016-12-19 14:14:44 przez K_Was
2
1 3 Skrypty K_Was 2016-12-05 22:35:24 przez K_Was
3
0 0 Nigdy

Informacje o forum

Statystyki forum
Zarejestrowanych użytkowników: 8
Wszystkich wątków: 376
Wszystkich postów: 415
Informacje o użytkowniku
Ostatnio zarejestrowany: Szymon Stoczek
Użytkowników online: 0, Gości online: 1
Liczba użytkowników, którzy odwiedzili dzisiaj forum: 0
Najwięcej użytkowników online (26) było 2017-11-18 03:53:05
Online:
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
ballajskowo - przemekgamedevforum - armylife - mylife - testoweforumjs