Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-12-07 22:52:09

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

[KP005, EVENTS]

Co za dziwny poranek! Słońce wschodzi, ale robi się coraz ciemniej. Na dodatek zaczynacie czuć duszący, ostry smród. Nad miastem wisi kolumna dymu – unosi się z zakładów chemicznych, w których całą noc trwały walki. Wojsko albo rebelianci musieli je podpalić, a teraz wiatr zwiewa czarne, trujące wyziewy prosto w kierunku schronu. Nie zostało wam wiele czasu!

Aby prędko uszczelnić kryjówkę musicie zużyć 4 żetony zasobów (dowolna kombinacja Wood oraz Component). Jeśli to zrobicie, każdy otrzymuje 1 punkt zmęczenia. Jeśli nie – każdy otrzymuje 1 punkt choroby.

Ponadto nikt w okolicy nie zdoła dzisiaj wyjść na zewnątrz. Najbliższej nocy nie możecie udać się na poszukiwania, ale i nie ciągnięcie kart nocnego rajdu.

---

Wiadomość dodana po 21 min 01 s:
[KP025, EVENT]

O świcie na pobliskie skrzyżowanie przyjechał stary, zgrzytający metalem czołg. Załoga obłożyła go workami z piaskiem i okopała. Sterczy teraz przed waszym schronem jak metalowy, odrapany bunkier.

Mieliście nadzieję, że czołgiści dadzą wam spokój, ale okazało się, że pobierają „podatek” od każdego, kto przechodzi obok ich stanowiska. Mają noktowizor, więc nawet nocą nie ma szansy się prześlizgnąć. Kusi was, żeby pozbyć się czołgu, ale to bardzo niebezpieczne.

Od teraz na początku każdej fazy eksploracji podejmijcie decyzję:   

> Płacicie myto – aby wyjść na nocną eksplorację, musicie odrzucić dobra o łącznej wartości co najmniej (6). Ale są też pozytywy! Na początku najbliższej fazy Nocnych Rajdów rzuć czarną kością:

Wynik 1–4 – bliskość czołgu odstrasza rabusiów, pomijasz fazę Nocnych Rajdów.   
Wynik 5–8 – rozegraj fazę jak zwykle. 
Wynik 9–10 – rozegraj fazę jak zwykle. Dodatkowo czołg odjeżdża pod osłoną nocy. Wszystkie związane z nim zasady przestają obowiązywać.

> Wzywacie na pomoc rebeliantów – macie dość czołgu i chcecie się go pozbyć, a dla rebeliantów będzie pewnie kuszącym celem. Rozegrajcie normalnie fazę eksploracji. Po jej zakończeniu docieracie do najbliższego posterunku rebeliantów i opowiadacie o czołgu. Bojownicy słuchają was uważnie. A potem… ograbiają ze wszystkiego co nieśliście. Tracicie przedmioty zgromadzone w Findings Pile.

Wracacie rozczarowani do domu, ale o świcie na skrzyżowaniu rozlegają się odgłosy walki. Rebelianci atakują! Ginie połowa załogi czołgu, ale reszta odpala maszynę i ucieka. Od tej pory zasady związane z czołgiem przestają obowiązywać.

–––

Wiadomość dodana po 41 min 04 s:
Małe pytanie: czy rzeczy takie jak ograbienie bohaterów z drugiej opcji ostatniego skryptu przerzucać do numerowanego odsyłacza? W ten sposób nie można będzie podejrzeć konsekwencji jeszcze przed wyborem. Ale z drugiej strony - wtedy nawet najprostszym skryptom przybędą numerowane rozgałęzienia.

Offline

#2 2016-12-17 14:18:44

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Odp: Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

[KP005, EVENTS] - POPRAWIONY

Co za dziwny poranek! Słońce wschodzi, ale robi się coraz ciemniej. Na dodatek zaczynamy czuć duszący, ostry smród. Nad miastem wisi kolumna dymu – unosi się z zakładów chemicznych, w których całą noc trwały walki. Wojsko albo rebelianci musieli je podpalić, a teraz wiatr zwiewa czarne, trujące wyziewy prosto w kierunku schronu. Nie zostało nam wiele czasu!

Aby prędko uszczelnić kryjówkę musimy zużyć 4 żetony zasobów (dowolna kombinacja Wood oraz Component). Jeśli to zrobimy, każdy otrzymuje 1 punkt zmęczenia. Jeśli nie – każdy otrzymuje 1 punkt choroby.

Ponadto nikt nie będzie teraz łaził po okolicy. Tego dnia nie ciągniemy kart Visitors, a najbliższej nocy – kart Night Raids.

---


[KP025, EVENT] - POPRAWIONY

O świcie na pobliskie skrzyżowanie przyjechał stary, zgrzytający metalem czołg. Załoga obłożyła go workami z piaskiem i okopała. Sterczy teraz przed naszym schronem jak metalowy, odrapany bunkier.

Mieliśmy nadzieję, że czołgiści dadzą nam spokój, ale okazało się, że pobierają „podatek” od każdego, kto przechodzi obok ich stanowiska. Mają noktowizor, więc nawet nocą nie ma szansy się prześlizgnąć. Kusi nas, żeby pozbyć się czołgu, ale to bardzo niebezpieczne.

Od teraz na początku każdej fazy eksploracji musimy podjąć decyzję:   

> Płacimy myto – aby wyjść na nocną eksplorację, musimy odrzucić dobra o łącznej wartości co najmniej (6). Ale są też pozytywy! Na początku najbliższej fazy Nocnych Rajdów rzuć czarną kością:

Wynik 1–4 – bliskość czołgu odstrasza rabusiów, pomijasz fazę Nocnych Rajdów.   
Wynik 5–8 – rozegraj fazę jak zwykle. 
Wynik 9–10 – rozegraj fazę jak zwykle. Dodatkowo czołg odjeżdża pod osłoną nocy. Wszystkie związane z nim zasady przestają obowiązywać.

> Wzywamy na pomoc rebeliantów – mamy dość czołgu i chcemy się go pozbyć, a dla rebeliantów będzie pewnie kuszącym celem... Rozegraj normalnie fazę eksploracji, a potem patrz KP026.


KP026
Dotarliśmy do najbliższego posterunku rebeliantów i opowiedzieliśmy o czołgu. Bojownicy wysłuchali nas uważnie. A potem… okradli ze wszystkiego co nieśliśmy. Odrzuć przedmioty zgromadzone w Findings Pile.

Wróciliśmy rozczarowani do domu, ale o świcie na skrzyżowaniu rozległy się odgłosy walki. Rebelianci zaatakowali! Zginęła połowa załogi czołgu, ale reszta odpaliła maszynę i uciekła. Od tej pory zasady związane z czołgiem przestają obowiązywać.

–––

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
aplikacje mobilne vonline seo | narampe.pl | kampania reklamowa NextInfo personalizacja reklamy | zarządzanie najmem Szczecin | odbiór gabarytów warszawa