Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
[KP018, RESIDENTS, BLACK]
Za waszymi plecami rozlega się ostry krzyk. Podskakujecie przerażeni i odwracacie się, by spojrzeć prosto w błyszczące lufy i ostre światło latarki. Znalazło was dwóch żołnierzy! Rozkazują wam oddać broń i spokojnie iść przodem.
> Uciekacie – żołnierze strzelają wam w plecy! Rzućcie czerwoną kostką i rozdzielcie między siebie tyle ran, ile pokaże oczek. Potem musicie opuścić to miejsce. Odrzućcie 3 Exploration cards. Jeśli pozostały jakieś w Unknown deck, możecie przenieść się do którejś z pozostałych lokacji i kontynuować eksplorację.
> Rzucacie się na nich – żołnierze strzelają przy pierwszym podejrzanym ruchu! Rzućcie czerwoną kostką i rozdzielcie między siebie tyle ran, ile pokaże oczek. Dopiero potem rozpoczyna się walka.
Wyciągnijcie 2 żetony przeciwników i rozegrajcie walkę (patrz: COMBAT). Przeciwnicy są uzbrojeni w:
A - Pistol, Knife
B - Pistol, Assault Rifle
C - Assault Rifle, Assault Rifle
Możecie przerwać walkę po każdej pełnej rundzie - patrz [40 – standardowe reguły].
Po wygranej walce hałas ściąga uwagę kolejnych żołnierzy – musicie uciekać! Odrzućcie 3 Exploration cards. Jeśli pozostały jakieś w Unknown deck, możecie przenieść się do którejś z pozostałych lokacji i kontynuować eksplorację.
> Robicie co każą – musicie odrzucić wszystkie noże oraz bronie palne. Patrz KP019.
KP019
Prowadzą was kilka ulic dalej. Na placyk cuchnący krwią i śmiercią. Jest tu jeszcze kilku żołnierzy i stary transporter opancerzony. Pod murem widzicie dziesiątki rozstrzelanych cywilów oraz rebeliantów. Czy teraz wasza kolej? Eskorta prowadzi was jednak w bok - do miejsca, gdzie leżą łopaty i szpadle. Macie wykopać grób.
Ziemia jest pełna gruzu i twarda. Kopiecie tak długo, że wasze dłonie zaczynają krwawić. Potem ściągacie do dołu poszatkowane kulami trupy. I zgarniacie mniejsze fragmenty, które po nich zostały. Jedno z was nie wytrzymuje i wymiotuje. Na koniec żołnierze każą wam klęknąć na krawędzi dołu. Zaciskacie oczy. Szczęk bezpiecznika. A potem głośny rechot. Odjeżdżają, zostawiając was na przesiąkniętej krwią ziemi.
Kończycie eksplorację. Każdy bohater otrzymuje 2 punkty zmęczenia oraz 1 punkt Misery.
–––
Offline
brak uwag (poza ogólnymi - piszemy w pierwszej osobie dokonanej - czyli "podskakujemy przerażeni" etc.)
Offline
[KP018, RESIDENTS, BLACK] - POPRAWIONY
Za naszymi plecami rozlega się ostry krzyk. Podskakujemy przerażeni i odwracamy się, by spojrzeć prosto w błyszczące lufy i ostre światło latarki. Znalazło nas dwóch żołnierzy! Rozkazują nam oddać broń i spokojnie iść przodem.
> Uciekamy – żołnierze strzelają nam w plecy! Rzuć czerwoną kostką i rozdziel między bohaterów tyle ran, ile pokaże oczek. Potem musimy opuścić to miejsce. Odrzuć 3 Exploration cards. Jeśli pozostały jakieś w Unknown deck, możemy przenieść się do którejś z pozostałych lokacji i kontynuować eksplorację.
> Robimy co każą – musimy odrzucić wszystkie noże oraz bronie palne. Patrz KP019.
> Rzucamy się na nich – żołnierze strzelają przy pierwszym podejrzanym ruchu! Rzuć czerwoną kostką i rozdziel między bohaterów tyle ran, ile pokaże oczek. Dopiero potem rozpoczyna się walka.
Wyciągnij 2 żetony przeciwników i rozegraj walkę. Przeciwnicy są uzbrojeni w:
A - Pistol, Knife
B - Pistol, Assault Rifle
C - Assault Rifle, Assault Rifle
Możesz przerwać walkę po każdej pełnej rundzie - patrz [standardowe reguły].
Po wygranej walce hałas ściąga uwagę kolejnych żołnierzy – musimy uciekać! Odrzuć 3 Exploration cards. Jeśli pozostały jakieś w Unknown deck, możemy przenieść się do którejś z pozostałych lokacji i kontynuować eksplorację.
KP019
Prowadzą nas kilka ulic dalej. Na placyk cuchnący krwią i śmiercią. Jest tu jeszcze kilku żołnierzy i stary transporter opancerzony. Pod murem widzimy dziesiątki rozstrzelanych cywilów oraz rebeliantów. Czy teraz nasza kolej? Eskorta prowadzi nas jednak w bok - do miejsca, gdzie leżą łopaty i szpadle. Mamy wykopać grób.
Ziemia jest pełna gruzu, twarda. Kopiemy tak długo, że nasze dłonie zaczynają krwawić. Potem ściągamy do dołu poszatkowane kulami trupy i zgarniamy mniejsze fragmenty, które po nich zostały. Jedno z nas nie wytrzymuje i wymiotuje. Na koniec żołnierze każą nam klęknąć na krawędzi dołu. Zaciskamy oczy. Szczęk bezpiecznika. A potem głośny rechot. Odjeżdżają, zostawiając nas na przesiąkniętej krwią ziemi.
Kończymy eksplorację. Każdy bohater otrzymuje 2 punkty zmęczenia oraz 1 punkt Misery.
–--
Offline