Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-12-05 14:32:35

M_Swierkot
Administrator
Dołączył: 2016-11-29
Liczba postów: 20
Windows 7Chrome 54.0.2840.99

Katarzyna Waś - Pierwsza lista

1. Podczas wojny dzieci pozostają dziećmi. Trójka dzieciaków, trzech chłopców i dziewczynka, bawią się razem na podwórku przy jednym z budynków. Bawią się w... wojnę. Strzelają do siebie spoza ustawionych jeden na drugim pojemników, skrzynek i gruzu. Zbudowali sobie okopy...
2. Co za pech, co za bezmyślność: ktoś niedopałkiem papierosa zaprósza w jednym z pomieszczeń shelter ogień, trzeba go szybko ugasić! Wodą? Starymi szmatami? Piachem?
3. Okolica shelter zostaje ostrzelana. Pech chciał, że kilka pocisków wywołuje pożar na górnych piętrach shelter. Trzeba go szybko ugasić!
4. W trakcie przeszukiwania kościoła grupa natyka się na przestraszone dziecko, 12-letnią dziewczynkę. Jej rodzice zginęli kilka dni temu, rozstrzelani na ulicy przez wojsko. Zabrać ją do shelter? Dziecko, w dodatku dziewczynka, nie przetrwa sama w tym mieście. Zostawić ją, bo osłabi grupę? Zabrać jej to co ma przy sobie? Zostawić, ale dać jedzenie?
5. Grupa napotyka żołnierza. Ten wygląda na osobę będąca w naprawdę złym stanie psychicznym. Prosi, aby go zabić, bo sam nie ma odwagi. Opowiada historię o tym, jak siłą wcielono go do armii, a jego rodzina zginęła. Jemu kazali zabijać, ale on nie może tak żyć.
6. Żołnierz UN handluje paczkami z żywnością i lekami. Zapewne kradnie je z transportów UN. Kupować czy ukarać go?
7. List znaleziony na stole: pożegnalny list Admiry do rodziców. Admira postanowiła przejść ze swoim ukochanym, który reprezentuje drugą stronę konfliktu, na druga stronę oblężonego miasta, aby tam doczekać końca wojny. Twierdzi, ze Boszko, jej ukochany, nie da jej zginąć, a tu dłużej nie mogą zostać, bo sąsiedzi mają dosyć mieszkającego za ścianą obok wroga. Obok gazeta datowana na 2 tygodnie później. Otwarta na stronie, która opisuje, że dwoje młodych ludzi zostało zastrzelonych przez snajpera w trakcie przekraczania muru dzielącego miasto. W momencie pisania tekstu przez dziennikarza ciała wciąż lezą tam, gdzie ludzie ci zginęli. Żadna ze stron nie odważyła się dotąd ich zabrać, bojąc się ostrzału z drugiej strony. W pokoju obok grupa znajduje wisielca – to prawdopodobnie ojciec Admiry. Nie mógł znieść wieści o swojej córce.
8. Szmalcownicy mają na sprzedaż kawę i alkohol.
9. Podczas scavengowania  grupa jest świadkiem tego, jak żołnierze odbierają małżeństwu niemowlę i zabawiają się nim na ich oczach, rzucając do siebie dzieckiem niczym piłką. Niestety w pewnym momencie jeden z żołnierzy nie złapał, słychać trzask czaszki, krew, lament, wycie matki. Żołnierze śmiejąc się, odchodzą, zostawiając zrozpaczonych rodziców z martwym dzieckiem.
10. W rogu kościoła, w pobliżu ołtarza, napotykamy na zwłoki kilku osób. Przyciąga nas tam szmer. To wygłodniałe koty i psy wgryzają się w martwe ciała.
11. Natykamy się na ludzi, którzy z plecakami – chyba załadowanymi łupami takimi, jakich i my poszukujemy, schodzą do kanału. Idziemy za nimi? Sprawdzamy?
12. Wojna wyzwala w ludziach najgorsze instynkty. Za rogiem ulicy w ręce jakichś oprychów trafia stary mężczyzna. Zbiry podrzynają mu gardło, po czym odchodzą, pijąc rakije. Krew mężczyzny spływa w do ulicy tworząc wielka kałużę.
13. Coś zachrobotało pod naciskiem buta – zaraz zaraz, to.... dyktafon! Chyba nie działa, musi leżeć tu bardzo długo, baterie pewnie są już do dupy. Jednak działa! posłuchajmy: (tu nagranie krótkiego wywiadu, jaki jakieś dzieciaki robiły chyba na potrzeby szkoły, pada pytanie, co będziesz robić za 5 lat. Dziewczyna odpowiada, ze planuje iść na studia, na medycynę, i zostać chirurgiem. Inna dziewczyna mówi ze poprowadzi z rodzicami ich sklep mięsny tuz przy rynku. Chłopak chce zostać fotografem i podróżować po świecie, robiąc zdjęcia.  Jego kolega mówi ze w tym kraju nie ma przyszłości, wyjedzie do Niemiec, gdzie jest już jego starszy brat. Dwie siostry każą nagrywającemu spadać, nie odpowiedzą. A w ogóle to co to za  głupie pytanie, 5 lat to wieeeeki! W tym momencie bateria siada. Ech...wracajmy do przeszukiwania.
14. Nasza ulica idzie, biegnie kobieta, w oddali słychać glosy, ktoś nadchodzi, kobieta blaga żeby ja wpuścić bo chce się ukryć przed nadchodzącymi, to idą rebelianci. Wpuszczamy? Po  chwili spostrzegamy ze jest w zaawansowanej ciąży. Urodzi w shelter. Zdając sobie sprawę, ze sprowadziła dziecko na taki okrutny świat, pewnej nocy dusi je. Rano grupa wracająca ze scavengowania chciała jej przekazać, ze pewna rodzina zgodziła się zaopiekować dzieckiem, maja do tego warunki.
15. Podsłuchana rozmowa rebeliantów. Opowiadają sobie nawzajem, jak zaczęli zabijać, kim była ich pierwsza ofiara. Jeden z nich mówi ze jego grupę ćwiczy były policjant, wyjątkowo okrutny gość. Na świniach pokazywał im, jak podrzynać gardła. Chłopak zdziwił się, ze to takie proste. Równie proste wydało mu się to, kiedy poderznął gardło temu mężczyźnie, na którego wpadli pewnego dnia na ulicy. On tez kwiczał ze strachu jak świnia.
16. Grupa w kościele napotyka żołnierza, który właśnie zdezerterował. Jeszcze wczoraj był wrogiem, słuchał rozkazów. Podczas patrolu w jakimś budynku rządowym natknęli się z kolegami na działający telewizor. To co zobaczyli było zgoła inne od tego, co im pokazywano i mówiono o oblężeniu miasta, o tej wojnie. Nie zdawali sobie sprawy, ze miasto jest tak bardzo zniszczone, po tamtej stronie wygląda to zupełnie inaczej. Nie wiedział, nie zdawał sobie sprawy z bestialstwa, które się tu dzieje. Nie mógł tam dłużej zostać.
17. Nocny marsz grupy zatrzymuje kilka jadących ciężarówek. Z ukrycia obserwują co się dzieje. 2 ciężarówki podjeżdżają do głębokiego rowu przy drodze i dosłownie wysypują do niego dziesiątki ciał. Mężczyźni, kobiety i dzieci. Niektórzy jeszcze żyją, ruszają się. 2 żołnierzy staje na skraju i częstuje ich seria z karabinu, jednocześnie paląc papierosy. Już się nikt nie rusza. Buldożer zasypuje dół, odjeżdżają.
18. Ulica ucieka jakaś rodzina, matka, ojciec i dwóch nastoletnich synów. Przebiegają obok shelter, gonią ich żołnierze. Kobieta upuszcza coś. Bohaterowie wezmą to potem do shelter. Okazuje się ze to album  z rodzinnymi fotografiami.
19. Do shelter przychodzi co jakiś czas mężczyzna, który para się handlem – potrafi załatwić to i owo, zna kogo trzeba, taki znalazł sobie sposób na przeżycie. Ma na sprzedaż trochę fajek, jakieś liny, baterie, gwoździe,  ubrania. Przy okazji opowiada, co dzieje się w innej części miasta.
20. Spotkanie: grupa natyka się na kilku oprychów. Okazuje się ze jeden z nich to kolega jednej z postaci ze szkolnej ławki. Wspominają wspólne dzieciństwo. Kolega przychodzi z części miasta, gdzie mieszka babcia postaci. Obiecuje za jakiś czas wrócić z informacja, co się z nią stało.
21. Po jednej z nocnych wypraw jednemu z bohaterów odbija. Chyba nie wytrzymał tego psychicznie. Zachowuje się dziwnie – chronić go czy zadbać o własne bezpieczeństwo i pozbyć się go z kryjówki? Jak to  zrobić, aby się nie zemścił?
22. Grupa natyka się na zniszczenia po bombie. Dziura w chodniku umożliwia zejście do piwnicy jednego z budynków. To niebezpieczne, bo wejście może się zawalić, ale przez dziury widać, ze jest tam trochę jedzenia, piwniczka z winem i... skrzynki z coca-colą! Wchodzić?
23. Nasz sąsiad od dłuższego czasu próbuje uruchomić swoje stare auto, by uciec z miasta. Chodzi po okolicy, szuka części zamiennych w starych samochodach, paliwa. Prosił tez nas wiele razy, abyśmy, jeśli znajdziemy określone części, przynieśli je jemu. Odwdzięczał się zawsze chlebem pieczonym przez jego żonę z resztek mąki, które jeszcze mieli. Przychodzi w końcu czas, kiedy jego samochód jest sprawny, a sąsiad ma plan ucieczki i opłaconą pomoc okolicznych oprychów, którzy maja przymknąć oko na starego volkswagena. Podczas jednej z eksploracji spotykamy jego zniszczone auto, widać że zostało ostrzelane. Drzwi są otwarte, na siedzeniach ślady krwi, ktoś rozgrabił wszystko, co wieźli ze sobą.
24. Grupa znajduje w jednej z lokacji młodego mężczyznę ukrytego w szafie. Zwracają uwagę, że jest niepełnosprawny intelektualnie. Mówi ze matka  kazała mu tu czekać i za żadne skarby nie wychodzić, póki nie wróci – idzie kilka ulic dalej po jedzenie. Grupa domyśla się, ze kobieta już nie wróci. Co zrobić z chłopakiem?
25. Od jakichś 2 tygodni bardzo mocno padało, pozatykana kanalizacja nie daje rady, nie spełnia swojej funkcji. Rzeka co jakiś czas wylewa, podmywając okolice naszego schronienia. W oblężonym mieście brakowało nam jeszcze tylko powodzi!
26. Podczas bombardowania granaty niszczą bramy ogrodu zoologicznego. Niektórym dzikim zwierzętom udaje się wydostać na ulice. Są ranne i wygłodniałe...
27. Bomby niszczą mury zakładu karnego, więźniowie wydostają się na ulice. Jakby jeszcze brakowało na nich oprychów.
28. Po ulicy chodzi mężczyzna, wygląda na obłąkanego. Mówi, że jest, a raczej był, studentem seminarium prawosławnego. Przemierza miasto, spowiada, podtrzymuje na duchu.
29. Na domy w centrum miasta spada zestrzelony samolot UN z zaopatrzeniem. Zdążymy sprawdzić, czy coś można z niego odzyskać? Pewnie za chwilę przejmie go wojsko!
30. Wojsko ogłasza, że za kilka dni będzie rozdawać leki najciężej chorym cywilom. Dom, w którym potrzebują leków, ma oznaczyć drzwi, wydrapując na nich kwadrat. Kilka dni później z każdego z takich domów żołnierze zabierają chorych. Nikt już więcej ich nie widział.

Offline

#2 2016-12-05 15:14:27

J_Wisniewski
Użytkownik
Dołączył: 2016-12-05
Liczba postów: 4
WindowsChrome 54.0.2840.99

Odp: Katarzyna Waś - Pierwsza lista

Hej!

Zgodnie z tym co przekazał mi Marcin, piszę tu które pomysły z miejsca są do wykorzystania, a które nie (wymagają poprawek, delikatnie nie pasują, są zbyt drastyczne itd. Te które mają status "NIE" wysyłam do Marcina z feedbackiem, który potem przekaże.

1. TAK
2. TAK
3. TAK
4. TAK
5. TAK
6. TAK
7. TAK
8. NIE
9. NIE
10. TAK
11. TAK
12. TAK
13. TAK
14. TAK - materiał na rozbudowany Skrypt
15. TAK
16. TAK
17. TAK
18. TAK - mechanicznie trzeba to rozwiązać (wybór - szukamy ich i oddajemy, czy nie)
19. TAK
20. TAK
21. NIE
22. TAK
23. TAK
24. TAK
25. TAK
26. NIE
27. TAK
28. NIE
29. TAK
30. TAK

Ekstra robota!

Offline

#3 2016-12-05 16:56:16

K_Was
Moderator
Dołączył: 2016-11-30
Liczba postów: 167
WindowsFirefox 50.0

Odp: Katarzyna Waś - Pierwsza lista

Fajnie, dzięki!

Offline

#4 2016-12-05 23:00:30

M_Swierkot
Administrator
Dołączył: 2016-11-29
Liczba postów: 20
Windows 7Chrome 54.0.2840.99

Odp: Katarzyna Waś - Pierwsza lista

Mailem dodatkowe wysyłam ładnie sformatowane [sred])

Podczas wojny dzieci pozostają dziećmi. Trójka dzieciaków, trzech chłopców i dziewczynka, bawią się razem na podwórku przy jednym z budynków. Bawią się w... wojnę. Strzelają do siebie spoza ustawionych jeden na drugim pojemników, skrzynek i gruzu. Zbudowali sobie okopy..
Rodzaj: Krótki
Typ: Exploracja
Powiązanie gameplayowe:
Gracze decydują
- Nie robią nic, po co się wtrącać, oddalacie się jak najszybciej.
- Straszą dzieci i mówią im, że powinny być w domach i że wojna to nie zabawa 
Konsekwencja skryptu:
Dzieci uciekają do domów. Chwile później z oddali słychać, że w tamtą okolicę uderzył moździerz. Możliwe, że uratowaliście im życia, czujecie się dobrze (zmniejszy Misery)
- Dają dzieciom coś do jedzenia (- token jedzenia), to tylko dzieci niech się bawią.
Konsekwencja skryptu – Słyszycie udżenie moździerza, w tamtą okolicę, wracacie i widzicie wystającą spod gruzu małą nóżkę. Wojna jest brutalna. Bohaterowie czują się źle (Misery +1)


2. Co za pech, co za bezmyślność: ktoś niedopałkiem papierosa zaprósza w jednym z pomieszczeń shelter ogień, trzeba go szybko ugasić! Wodą? Starymi szmatami? Piachem?
Rodzaj: Krótki
Typ: Visitors
Powiązanie gameplayowe:
Gracze rzucają kostką, jeżeli im się nie udaje – muszą zdecydować i zniszczyć jeden tooling. (Jeżeli jest były strażak – nie muszą rzucać)

3. Okolica shelter zostaje ostrzelana. Pech chciał, że kilka pocisków wywołuje pożar na górnych piętrach shelter. Trzeba go szybko ugasić!
Rodzaj: Krótki
Typ: Night Rides
Powiązanie gameplayowe:
Gracze rzucają kostką, jeżeli im się nie udaje – muszą zdecydować i zniszczyć dwa tooling. (Jeżeli wśród postaci jest były strażak – nie muszą rzucać)
Dodatkowo zwracają na siebie uwagę i muszą pociągnąć dodatkowo kartę Night Rides.


4. W trakcie przeszukiwania kościoła grupa natyka się na przestraszone dziecko, 12-letnią dziewczynkę. Jej rodzice zginęli kilka dni temu, rozstrzelani na ulicy przez wojsko. Zabrać ją do shelter? Dziecko, w dodatku dziewczynka, nie przetrwa sama w tym mieście. Zostawić ją, bo osłabi grupę? Zabrać jej to co ma przy sobie? Zostawić, ale dać jedzenie?
Rodzaj: Długi
Typ: Exploration for locations
Powiązanie gameplayowe:
Decyzja:
- Wziąć dziewczynkę do shalter (token) – konsekwencja, trzeba będzie karmić
- Zostawić – konsekwencja, nic się nie dzieje, ale misery wzrasta
- Zostawić ją ale dać trochę jedzenia – konsekwencja, Ciężka decyzja, ale nie możecie sobie pozwolić, na kolejną osobę do wykarmienia. (nie zwiększa się mizery)

5. Grupa napotyka żołnierza. Ten wygląda na osobę będąca w naprawdę złym stanie psychicznym. Prosi, aby go zabić, bo sam nie ma odwagi. Opowiada historię o tym, jak siłą wcielono go do armii, a jego rodzina zginęła. Jemu kazali zabijać, ale on nie może tak żyć.
Rodzaj: Długi
Typ: EXPLORATION UNIWERSALNE
Powiązanie gameplayowe:
Decyzja:
- Zabijacie – konsekwencja, misery się zwiększa, ale otrzymujecie jego ekwipunek (bron + naboje)
- Rozmawiacie z nim – konsekwencja, opowiada wam swoją historię, czuje się lepiej, po chwili decyduje się z wami zapalić papierosy, które trzymał na ostatnią chwilę. Misery maleje

6. Żołnierz UN handluje paczkami z żywnością i lekami. Zapewne kradnie je z transportów UN. Kupować czy ukarać go?
Rodzaj: Krótki
Typ: EXPLORATION UNIWERSALNE
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Kupujemy – konsekwencja, odpala się handel
- Karzemy – konsekwencja, odpala się walka

7. List znaleziony na stole: pożegnalny list Admiry do rodziców. Admira postanowiła przejść ze swoim ukochanym, który reprezentuje drugą stronę konfliktu, na druga stronę oblężonego miasta, aby tam doczekać końca wojny. Twierdzi, ze Boszko, jej ukochany, nie da jej zginąć, a tu dłużej nie mogą zostać, bo sąsiedzi mają dosyć mieszkającego za ścianą obok wroga. Obok gazeta datowana na 2 tygodnie później. Otwarta na stronie, która opisuje, że dwoje młodych ludzi zostało zastrzelonych przez snajpera w trakcie przekraczania muru dzielącego miasto. W momencie pisania tekstu przez dziennikarza ciała wciąż lezą tam, gdzie ludzie ci zginęli. Żadna ze stron nie odważyła się dotąd ich zabrać, bojąc się ostrzału z drugiej strony. W pokoju obok grupa znajduje wisielca – to prawdopodobnie ojciec Admiry. Nie mógł znieść wieści o swojej córce.
Rodzaj: Krótki
Typ: FINDINGS FOR LOCATIONS
Powiązanie gameplayowe


10. W rogu kościoła, w pobliżu ołtarza, napotykamy na zwłoki kilku osób. Przyciąga nas tam szmer. To wygłodniałe koty i psy wgryzają się w martwe ciała.
Rodzaj: Krótki
Typ: EXPLORATION UNIWERSALNE
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Ignorujecie i idziecie dalej
- Odganiacie zwierzęta – konsekwencja, Zwierzęta są głodne i walczą więc was gryzą i jest jedna rana do przydzielenia.
Pośród zwłok znajdujecie naszyjnik – jej już się nie przyda, zabieracie ze sobą. 


11. Natykamy się na ludzi, którzy z plecakami – chyba załadowanymi łupami takimi, jakich i my poszukujemy, schodzą do kanału. Idziemy za nimi? Sprawdzamy?
Rodzaj: Długi
Typ: EXPLORATION UNIWERSALNE
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Idziemy! Konsekwencja inny skrypt, w którym będzie decyzja do dokonania, tak żeby to było coś dłuższego – 3 poziomy. Na koniec kończymy eksplorację.
- Nie, kontynuujemy eskplorację


12. Wojna wyzwala w ludziach najgorsze instynkty. Za rogiem ulicy w ręce jakichś oprychów trafia stary mężczyzna. Zbiry podrzynają mu gardło, po czym odchodzą, pijąc rakije. Krew mężczyzny spływa w do ulicy tworząc wielka kałużę.



13. Coś zachrobotało pod naciskiem buta – zaraz zaraz, to.... dyktafon! Chyba nie działa, musi leżeć tu bardzo długo, baterie pewnie są już do dupy. Jednak działa! posłuchajmy: (tu nagranie krótkiego wywiadu, jaki jakieś dzieciaki robiły chyba na potrzeby szkoły, pada pytanie, co będziesz robić za 5 lat. Dziewczyna odpowiada, ze planuje iść na studia, na medycynę, i zostać chirurgiem. Inna dziewczyna mówi ze poprowadzi z rodzicami ich sklep mięsny tuz przy rynku. Chłopak chce zostać fotografem i podróżować po świecie, robiąc zdjęcia.  Jego kolega mówi ze w tym kraju nie ma przyszłości, wyjedzie do Niemiec, gdzie jest już jego starszy brat. Dwie siostry każą nagrywającemu spadać, nie odpowiedzą. A w ogóle to co to za  głupie pytanie, 5 lat to wieeeeki! W tym momencie bateria siada. Ech...wracajmy do przeszukiwania.

Rodzaj: Krótkii
Typ: FINDINGS FOR LOCATIONS

Powiązanie gameplayowe
2x Electric parts (gracze zabierają dyktafon)

14. Nasza ulica idzie, biegnie kobieta, w oddali słychać glosy, ktoś nadchodzi, kobieta blaga żeby ja wpuścić bo chce się ukryć przed nadchodzącymi, to idą rebelianci. Wpuszczamy? Po  chwili spostrzegamy ze jest w zaawansowanej ciąży. Urodzi w shelter. Zdając sobie sprawę, ze sprowadziła dziecko na taki okrutny świat, pewnej nocy dusi je. Rano grupa wracająca ze scavengowania chciała jej przekazać, ze pewna rodzina zgodziła się zaopiekować dzieckiem, maja do tego warunki.

Rodzaj: Długi
Typ: VISITORS
Powiązanie gameplayowe:
Długie drzewko decyzyjne
Decyzja 1:
Nie wpuszczamy – konsekwencja, słychać krzyki, strzały. Misery wzrasta
Wpuszczamy – konsekncja, kobieta rodzi – dajemy time token na Night Rides (powrót z ekslopracji)
Decyzja 2:
Co robimy z kobietą?


15. Podsłuchana rozmowa rebeliantów. Opowiadają sobie nawzajem, jak zaczęli zabijać, kim była ich pierwsza ofiara. Jeden z nich mówi ze jego grupę ćwiczy były policjant, wyjątkowo okrutny gość. Na świniach pokazywał im, jak podrzynać gardła. Chłopak zdziwił się, ze to takie proste. Równie proste wydało mu się to, kiedy poderznął gardło temu mężczyźnie, na którego wpadli pewnego dnia na ulicy. On tez kwiczał ze strachu jak świnia.
Rodzaj: Krótki
Typ: Residents
Powiązanie gameplayowe:
Rzucamy kostką, jeżeli rzut się nie uda, musimy z nimi walczyć.


16. Grupa w kościele napotyka żołnierza, który właśnie zdezerterował. Jeszcze wczoraj był wrogiem, słuchał rozkazów. Podczas patrolu w jakimś budynku rządowym natknęli się z kolegami na działający telewizor. To co zobaczyli było zgoła inne od tego, co im pokazywano i mówiono o oblężeniu miasta, o tej wojnie. Nie zdawali sobie sprawy, ze miasto jest tak bardzo zniszczone, po tamtej stronie wygląda to zupełnie inaczej. Nie wiedział, nie zdawał sobie sprawy z bestialstwa, które się tu dzieje. Nie mógł tam dłużej zostać.
Rodzaj: Krótki
Typ: Exploration for locations
Powiązanie gameplayowe:
Żołnierz jest tak wstrząśnięty, że chce odrzucić broń. Decyzja graczy:
Przyjmują ją (możliwe, że skazując żołnierza na śmierć) – dostają broń
Nie przyjmują i przekonują go, że jednak mu się przyda

17. Nocny marsz grupy zatrzymuje kilka jadących ciężarówek. Z ukrycia obserwują co się dzieje. 2 ciężarówki podjeżdżają do głębokiego rowu przy drodze i dosłownie wysypują do niego dziesiątki ciał. Mężczyźni, kobiety i dzieci. Niektórzy jeszcze żyją, ruszają się. 2 żołnierzy staje na skraju i częstuje ich seria z karabinu, jednocześnie paląc papierosy. Już się nikt nie rusza. Buldożer zasypuje dół, odjeżdżają.
Rodzaj: Krótki
Typ: EXPLORATION UNIWERSALNE
Powiązanie gameplayowe
Misery rośnie (wstrząsający widok)

18. Ulica ucieka jakaś rodzina, matka, ojciec i dwóch nastoletnich synów. Przebiegają obok shelter, gonią ich żołnierze. Kobieta upuszcza coś. Bohaterowie wezmą to potem do shelter. Okazuje się ze to album  z rodzinnymi fotografiami.
Rodzaj: Długi
Typ: Night Raids 
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Siedzimy cicho w shelter i nawet nie wyglądamy (nic się nie dzieje)
- Siedzimy cicho a potem sprawdzamy co upuścili
Konsekwencja – album rodzinny, misery postaci rośnie, bo nie pomogliśmy rodzinie w potrzebie
- Jeżeli jest postać z bronią, oddajemy salwę strzałów, w powietrze, może to kogoś odstraszy i pozwoli uciec
Konsekwencja – znajdujemy album rodziny, misery maleje – może tej rodzinie uda się dzięki nam przetrwać!


20. Spotkanie: grupa natyka się na kilku oprychów. Okazuje się ze jeden z nich to kolega jednej z postaci ze szkolnej ławki. Wspominają wspólne dzieciństwo. Kolega przychodzi z części miasta, gdzie mieszka babcia postaci. Obiecuje za jakiś czas wrócić z informacja, co się z nią stało.
Rodzaj: Krótki
Typ: Residents 
Powiązanie gameplayowe
Brak

22. Grupa natyka się na zniszczenia po bombie. Dziura w chodniku umożliwia zejście do piwnicy jednego z budynków. To niebezpieczne, bo wejście może się zawalić, ale przez dziury widać, ze jest tam trochę jedzenia, piwniczka z winem i... skrzynki z coca-colą! Wchodzić?
Rodzaj: Krótki
Typ: FINDINGS FOR LOCATIONS 
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Nie, to zbyt ryzykowne (nic się nie dzieje)
- Ryzykujemy, rzucamy kostką k10
Konsekwencja:
a)    Poniżej 4 (wybrana postacia umiera) – zawaliło się gruzowisko
b)    4+ - udało się! Pijecie coca cole i pierwszy raz od niewadomo kiedy czujecie się jak przed wojną. Misery maleje.
Dodatkowo macie żywność i alkohol (żetony do ustalenia)

23. Nasz sąsiad od dłuższego czasu próbuje uruchomić swoje stare auto, by uciec z miasta. Chodzi po okolicy, szuka części zamiennych w starych samochodach, paliwa. Prosił tez nas wiele razy, abyśmy, jeśli znajdziemy określone części, przynieśli je jemu. Odwdzięczał się zawsze chlebem pieczonym przez jego żonę z resztek mąki, które jeszcze mieli. Przychodzi w końcu czas, kiedy jego samochód jest sprawny, a sąsiad ma plan ucieczki i opłaconą pomoc okolicznych oprychów, którzy maja przymknąć oko na starego volkswagena. Podczas jednej z eksploracji spotykamy jego zniszczone auto, widać że zostało ostrzelane. Drzwi są otwarte, na siedzeniach ślady krwi, ktoś rozgrabił wszystko, co wieźli ze sobą.
Modyfikacja: Przychodzi jako Visitor i możemy mu dać części (jeżeli mamy), albo nie.
Rodzaj: Długi
Typ: Visitors 
Powiązanie gameplayowe
Decyzja:
- Mamy części i mu je dajemy w zamian za jedzenie, konsekwencja – żeton czasu do eksploracji i tam widzimy jego zniszczone auto
- Nie mamy / nie dajemy (nic się nie dzieje)

24. Grupa znajduje w jednej z lokacji młodego mężczyznę ukrytego w szafie. Zwracają uwagę, że jest niepełnosprawny intelektualnie. Mówi ze matka  kazała mu tu czekać i za żadne skarby nie wychodzić, póki nie wróci – idzie kilka ulic dalej po jedzenie. Grupa domyśla się, ze kobieta już nie wróci. Co zrobić z chłopakiem?
Rodzaj: Krótki
Typ: FINDINGS FOR LOCATIONS
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Staracie go siłą wyciągnąć z szafy – konsekwencja, mężczyzna za nic w świecie nie daje się wyciągnąć, gryzie was i drapie (rany 1). W końcu poddajecie się, wierzy bezgranicznie swojej matce.
- Staracie się go słownie przekonać, ale nie reaguje, więc zostawiacie (nic się nie dzieje)


25. Od jakichś 2 tygodni bardzo mocno padało, pozatykana kanalizacja nie daje rady, nie spełnia swojej funkcji. Rzeka co jakiś czas wylewa, podmywając okolice naszego schronienia. W oblężonym mieście brakowało nam jeszcze tylko powodzi!
Rodzaj: Krótki
Typ: Events
Powiązanie gameplayowe
Zniszcz wszystkie fittings, które były zbudowane w piwnicy

26. Podczas bombardowania granaty niszczą bramy ogrodu zoologicznego. Niektórym dzikim zwierzętom udaje się wydostać na ulice. Są ranne i wygłodniałe...
Rodzaj: Długi
Typ: Events
Powiązanie gameplayowe
Połóż żeton czasu na pierwszej z góry lokacji z numerem nowego skryptu.
Jeżeli gracze tam pójdą, rozpatrz skrypt, konsekwencja:
Gracze spotykają jakieś egzotyczne zwierzę (ładne i majestatyczne). Decyzja:
- Prubują je zabić konsekwencja,
Jeżeli mają broń, bez problemu (dostają jedzenie)
Jeżeli nie – zabijają, ale kosztem 2 ran (dostają jedzenie)
- Zostawiają je w spokoju, ale muszą opuścić lokalizację i zakończyć eksplorację



27. Bomby niszczą mury zakładu karnego, więźniowie wydostają się na ulice. Jakby jeszcze brakowało na nich oprychów.
Rodzaj: Krótki
Typ: Events
Powiązanie gameplayowe
Dodaj katy bardziej brutalne Night Rides


29. Na domy w centrum miasta spada zestrzelony samolot UN z zaopatrzeniem. Zdążymy sprawdzić, czy coś można z niego odzyskać? Pewnie za chwilę przejmie go wojsko!
Rodzaj: Długi
Typ: Events
Powiązanie gameplayowe
Przygoda decyzyjna
- Nie ryzykujemy (nic się nie dzieje)
- Tak, ryzykujemy! (i tutaj pełne drzewko decyzyjne do zrobienia – 2-3 poziomy. Mega ryzykowne, ale można zdobyć dużo jedzenia!)

30. Wojsko ogłasza, że za kilka dni będzie rozdawać leki najciężej chorym cywilom. Dom, w którym potrzebują leków, ma oznaczyć drzwi, wydrapując na nich kwadrat. Kilka dni później z każdego z takich domów żołnierze zabierają chorych. Nikt już więcej ich nie widział.
Rodzaj: Długi
Typ: Events
Powiązanie gameplayowe
Decyzja
- Nie drapiemy kwadratu (nic się nie dzieje), konsekwencja – zeton konsekwencji do visitors z skryptem, gdzie przychodzi zrozpaczona sąsiadka, która opowiada, ze wojsko zabrało męża i nigdy nie wrócił

- Drapiemy kwadrat  - konsekwencja – żeton konsekwencji do visitirs
Przychodzi wojsko –
a)    Jeżeli są chorzy bohaterowie - zabierają najbardziej chorego bohatera. Ten nigdy już nie wraca, nie wiadomo co się stało. (Epilog)
b)    Jeżeli nie ma chorych, wybierz jednego, niech udaje chorego. Rzut K10, jeżeli się udaje, wojsko go zabiera (nie wraca nigdy – epilog)
Jeżeli się nie udaje, wojskowi przejawiają agresję (2 rany) biją za próbę oszukania wojskowych i odchodzą.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
2012c - debina - bmw - zuchyzucha - conquer