Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-12-24 00:04:17

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Krzysiek 2, snajper na dachu [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

[KP074, NIGHT RAIDS]
Duży oddział rebeliantów bezceremonialnie wdarł się do schronu! Było ich zbyt wielu, żebyśmy mieli szansę się bronić. Przez chwilę myśleliśmy, że to koniec...

Okazało się, że rebelianci nie byli zainteresowani nami, ani naszymi rzeczami. Dowódca oddziału przywołał ponurego snajpera z wielkim karabinem i wydał mu rozkazy, wskazując to na schody, to na poszarganą mapę. Snajper kiwnął głową i poszedł na górę. Dowódca rzucił nam groźne spojrzenie, a potem odszedł ze swoimi ludźmi. Nim skończyliśmy reperować drzwi, ze strychu dobiegły pierwsze strzały.

Rebeliancki snajper uwił sobie gniazdo na poddaszu! Napisz na pustym żetonie „Snajper” i połóż go w dowolnym z górnych pomieszczeń schronu.

Snajper musi jeść – dopóki żyje, każdego ranka musisz odrzucić jeden żeton jedzenia oraz jeden żeton wody. Jeśli nie jesteś w stanie, snajper wpada w złość – przydziel wybranej postaci jedną ranę.

Snajper przyciąga zagrożenie
– codziennie rano rzuć czarną kością:

Wynik 1–3 – nic się nie dzieje.
Wynik 4–6 – snajper ściąga na schron ogień wrogich strzelców! Nie ciągniesz dziś karty Visitors. Ponadto przydziel jedną ranę dowolnemu z bohaterów. 
Wynik 7–9 – snajper ściąga na schron ostrzał wrogich moździerzy! Dom się trzęsie, wszędzie latają odłamki. Rozdziel dwie rany pomiędzy bohaterów. Rzuć czarną kością za każdy obecny w schronie Fitting. Wynik 9–10 = Fitting zostaje zniszczony, odrzuć go. 
Wynik 10 – zapada cisza, snajper zginął. Patrz KP075.

W każdej chwili możemy podjąć próbę zabicia snajpera. Musi przecież kiedyś spać! Jeśli się na to zdecydujesz, patrz KP076.


KP075
Gdy dotarliśmy na górę, snajper leżał obok dziury w ścianie, trafiony przez swój optyczny celownik prosto w oko. Trudno powiedzieć, żeby było nam przykro. Cieszyliśmy się nawet przez chwilę z jego uszkodzonego karabinu.

Niestety, niedługo potem do drzwi zapukał patrol rebeliantów. Ich dowódca zbadał ciało snajpera, a potem zabrał je razem z bronią. Na szczęście nie dopytywał o inne rzeczy, które znaleźliśmy przy ciele…

Otrzymujesz 1 żeton Canned Food oraz 1 żeton Cigarettes.


KP076

Poczekaliśmy na odpowiedni moment, a potem zakradliśmy się na górę. Snajper drzemał z głową opartą na karabinie. Nerwowo ścisnęliśmy broń. Wiedzieliśmy, że to mało honorowe wyjście, ale nie mogliśmy go dłużej tolerować.

Rzuć czarną kością:
Wynik 1-6 – podkradamy się cicho i zadajemy mężczyźnie cios prosto w odsłonięty kark. Budzi się przerażony, z bolesnym krzykiem. Dobijamy go jednak szybko. Zamordować bezbronnego człowieka we śnie to okropne uczucie… Rzuć kością raz za każdego z bohaterów i porównaj wynik z ich Empatią. Wynik równy lub niższy od Empatii = Misery rośnie o 1.
Wynik 7-10 – snajper jest czujny! Nasze kroki budzą go. Klnie i chwyta za broń. Wyciągnij 1 żeton przeciwnika i rozegraj walkę (patrz: COMBAT). Przeciwnik jest uzbrojony w Assault Rifle. Będzie walczył do końca – wie, że nie może oczekiwać od nas litości. My z kolei nie możemy uciec i oddać mu schronu...

Po zabiciu snajpera, napisz na pustym żetonie KP077 i włóż go pod górną kartę talii Night Raids.


KP077
Rebelianci wrócili! Oddział był jeszcze liczniejszy, niż wcześniej. Musieliśmy im otworzyć, a dowódca od razu zapytał o swojego człowieka. Próbowaliśmy tłumaczyć, że zabił go wrogi ostrzał, ale wtedy oficer stwierdził, że musi zobaczyć ciało. Wmawialiśmy mu, że zostało pochowane, ale prędko odkrył ślady walki na strychu. Wtedy ogarnęła go furia!

Nie mieliśmy szansy. Rebelianci odcięli wszystkie drogi ucieczki, odebrali nam broń i kazali klęknąć pod ścianą. Ich dowódca wyciągnął pistolet. W zamian za życie swojego człowieka, osobiście zabił dwóch wybranych bohaterów. Na resztę (jeśli jest jakaś reszta) rzucili się koledzy snajpera, bijąc kolbami i wściekle kopiąc.

Każdy z pozostałych przy życiu bohaterów otrzymuje jedną ranę. Rebelianci opuszczają schron.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
dragons - whiterpg - lolwrpolska - testowe456 - war-rp