Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Jakiś szmer, trzask. Coś poruszyło się w okolicy ołtarza i przebiegło w stronę zaciemnionej bocznej ściany. Podkradamy się – to roztrzęsiona przestraszona dziewczynka, na oko ma z 10 lat. - Jestem tu od kilku dni, odkąd źli ludzie przyszli do nas do domu i zabrali mamusię i tatusia. Zabierzecie mnie do nich? Nie wiem, gdzie są.
A Zabierzmy ją ze sobą, to dziecko, potrzebuje schronienia, nie jest tu bezpieczna. Jej rodzice na pewno już nie żyją.
A1 Weź czystą kartę. Nadaj dziecku imię i zapisz je na karcie. Dziecko od teraz mieszka z wami w shelter.
Konsekwencja: dziecko musi jeść. Każdego dnia zużywa 1xjedzenie, 1xwoda. Jeśli macie łóżko, zajmie je dziecko.
Nazajutrz natrafiacie na patrol UNPROFOR-u i przekazujecie dziecko w ich ręce. Odłóż kartę z imieniem dziecka do woreczka Waste. Zrobiliście dobrą robotę. Obniż wszystkim Misery o 1.
B To dziecko, nie jesteśmy w stanie się nim zaopiekować, zostawmy ją tu, bo osłabi naszą grupę. Na dodatek dziewczynka...
B1 Niestety mała, nie możemy ci pomóc.
Zwiększ wszystkim Misery o 1
B2 Nie możemy cię zabrać, u nas nie jest bezpiecznie. Masz co jeść? Zostawimy ci trochę.
Zostawiamy 2xjedzenie i 1xwoda. Misery nie zwiększa się.
Offline
Zamiast B, zostawmy tylko B1 (jako B) i B2 (jako C).
Może być z konsekwencjami, czyli jedyna kontynuacja po skrypcie to A1.
Co do A1, trochę inaczej (żeby nie rozpisywać skryptów na przyszłość, bo jeszcze nie skończyliśmny eksploracji a tutaj opisujesz co się stanie następnego dnia, nie może tak być.).
Więc, zamiast tego kończymyu na "Jeżeli macie łózko, zajmie je dziecko" i potem:
Dodaj żeton z numerem skryptu 00A1 pod 2 kartami Visitors.
00A1
Widzicie przechodzący patrol UNPROFOR (ale użyj nienazwanej organizacji zajmującej się tym samym, uinikamy jakichkolwiek odniesień do prwadziwych nazw) i wtedy przekazujecie dziecko w ich ręce.
Obniż wszystkim Misery o 2.
Offline
[KWS013, EXPLORATION FOR LOCATIONS]
Szmer, trzask. Coś poruszyło się w okolicy ołtarza i przebiegło w stronę zaciemnionej bocznej ściany. Podkradamy się po cichu – to roztrzęsiona przestraszona dziewczynka, na oko ma z 10 lat. - Jestem tu od kilku dni, odkąd źli ludzie przyszli do nas do domu i zabrali mamusię i tatusia. Zabierzecie mnie do nich? Nie wiem, gdzie są.
> Zabierzmy ją ze sobą, nie jest tu bezpieczna. Jej rodzice na pewno już nie żyją - weź czystą kartę. Nadaj dziecku imię i zapisz je na karcie. Dziecko od teraz mieszka z wami w kryjówce. Dziecko musi jeść - każdego dnia zjada 1xJedzenie, 1xWoda. Jeżeli macie łóżko, zajmie je dziecko. Dodaj żeton z numerem skryptu KWS014 pod 2 kartami Visitors.
> Niestety mała, nie możemy ci pomóc – odchodzicie i kontynuujecie eksplorację. Rzuć kością raz za każdego z bohaterów i porównaj wynik z ich Empatią. Wynik równy lub niższy od Empatii = Misery rośnie o 1.
> Nie możemy cię zabrać, u nas nie jest bezpiecznie. Masz co jeść? – wyrzuty sumienia zagłuszacie brzdękiem puszek z jedzeniem rzuconych małej pod nogi. Zostawiacie 2xCanned Food i 1xWoda. Misery nie zwiększa się.
[KWS014, VISITORS]
Patrol sił pokojowych spadł nam w tym momencie jak z nieba. Gdy zobaczyliśmy przez okno żołnierzy, biegliśmy do nich na połamanie karku. Byli zdziwieni, że w takim miejscu, jak nasza kryjówka, przebywa mała dziewczynka. Nie robili żadnych problemów, obiecali, że zajmą się małą i że będzie bezpieczna.
Obniżcie Misery wszystkich postaci o 2.
Offline
Strony: 1