Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-01-11 00:38:17

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Krzysiek 12, ziemia niczyja [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

[KP160, EXPLORATION UNIVERSAL, BLACK]

Wokół rozbrzmiewają strzały – raz bliżej, raz dalej. Nieformalny front przysunął się niebezpiecznie blisko! Staramy się zachować ostrożność i unikać obu walczących stron, jednak po chwili wychodzimy na tyły stanowiska ogniowego, które zajęło kilku rebeliantów. Lufy ich karabinów odwracają się w naszą stronę, ale dowódca jest dziwnie ucieszony naszym przybyciem. Wskazuje szeroki, pusty plac, który widnieje za oknem.

„Bóg was zesłał, przyjaciele. Tam jest ziemia niczyja. Na jednej krawędzi placu – armia. Na drugiej: nasi, którym kończy się amunicja. Potrzebujemy kogoś, żeby im trochę przyniósł. Armia nie będzie strzelać do cywilów. Chyba. Powiedziałbym, że to obywatelska prośba, ale przecież nie pozwolicie mi prosić, prawda?”. 

Dowódca uśmiecha się wilczo. Jego oddział trzyma nas na celownikach.

> Zgadzamy się – patrz KP161.

> Uciekamy! – nie zamierzamy mieszać się w wojnę. Patrz KP164.

> Walczymy – dać się zabić, albo dostać kulkę w plecy? Lepiej walczyć do końca… Wyciągnijcie 4 żetony przeciwników i rozegrajcie walkę. Przeciwnicy są uzbrojeni w: Assault Rifle, Assault Rifle, Pistol, Knife. Możecie przerwać walkę po każdej pełnej rundzie - patrz [standardowe reguły]. Po wygranej możecie kontynuować eksplorację.


KP161
Stajesz przy załomie muru i zerkasz na plac. Do przebiegnięcia jest prawie sto metrów, a plecak z amunicją jest ciężki jak kamień. Jedyna osłona to kilka drzew i stert gruzu. Wyraźnie widzisz dwa trupy na otwartej przestrzeni. Czy tobie się uda? Jaką taktykę najlepiej obrać?

> Przebiec jak najszybciej – może jeśli będziesz bardzo zwinny zdołasz uniknąć strzałów snajpera? Może... Patrz KP162.

> Przejść powoli, z podniesionymi rękoma – a co gdyby udawać cywila, przypadkiem schwytanego między walczące strony? Nie żeby snajperom przeszkadzało strzelanie do cywilów… Patrz KP163


KP162

Wybiegasz pędem zza załomu muru i sprintujesz w stronę stanowiska rebeliantów. Strzał! Kula wzbija chmurkę pyłu tuż przed twoimi nogami. Rozpiera cię radość – chybili! Dopiero po kilkunastu krokach zdajesz sobie sprawę, że to nie było pudło, tylko ostrzeżenie. Ale jesteś już za daleko. Nie możesz się zatrzymać. Przychodzi straszne przeczucie, że to ostatni błąd w twoim życiu.

Wykonaj test Prowess. Porażka = najpierw trafia jeden pocisk, potem kolejne; bohater ginie.  Sukces = bohater cudem dobiega do celu, dostarcza amunicję, a potem wraca do przyjaciół okrężną drogą, niosąc butelkę taniego bimbru, którą dostał w podziękowaniu od załogi drugiego posterunku. Otrzymujesz 1 żeton Moonshine.


KP163

Zamykasz oczy, zmawiasz modlitwę i robisz krok do przodu. Nikt nie strzela. Nad placem zawisa ciężka cisza, która pęka dopiero, gdy docierasz już prawie do pozycji po drugiej stronie ziemi niczyjej. Padają strzały, a ty rzucasz się, żeby przebyć sprintem ostatni odcinek. Sukces! Drżącymi rekami przekazujesz rebeliantom amunicję, a potem wracasz do przyjaciół okrężną drogą, niosąc butelkę taniego bimbru, którą dostałeś w podziękowaniu za odwagę.

Otrzymujesz 1 żeton Moonshine.


KP164
Rzucamy się nagle do ucieczki. Dowódca rebeliantów ryczy z wściekłości i każe swoim ludziom otworzyć ogień. Na szczęście mają trochę oporów przed pruciem cywilom prosto w plecy. Dowódca wyszarpuje pistolet i strzela za nami kilka razy.

Rozdziel między bohaterów 3 rany.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
aplikacje mobilne vonline seo | narampe.pl | kampania reklamowa NextInfo personalizacja reklamy | zarządzanie najmem Szczecin | odbiór gabarytów warszawa